środa, 6 kwietnia 2016

Przerwa i ... Zamykam bloga?...

                                                                    Witajcie...
Chciałabym dzisiaj wyjaśnić kilka argumentów...
Nie wypuszczałam postów na bloga ponieważ, jak wiecie ,  w Lipcu , Aktualizuje się System Windows. Ja mam Windows 8, Z tego co słyszałam, i czytałam. Któregoś dnia w Lipcu, zamykają system windows 8... To oznacza, że każdy kto ma Windows 8  , MUSI zaaktualizować System windows na 10. Jak pewnie wiecie też , Star Stable Online nie działa na systemie Windows 10.
A więc , dlatego zamykam bloga.
W lipcu , wchodzić będzie na konto, moja BFF Czyli Ingeborg Mooncamp.
Niestety.
Zmieniłam także Temat Konta na YouTube.
Kanał teraz jest o MovieStarPlanet, Z czego będą wychodziły różne filmiki, live.
Zapraszam także na kanał.
Z przykrością uważam , że Blog jest Zamknięty, Na czas , dopóki Star Stable nie będzie na Windows 10.
                                                                     Widzimy się za rok/2 lata!
(Lub wcześniej)


                                                                        Żegnam...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Clauds Stable , Blogger