niedziela, 3 stycznia 2016

Niedzielny Uśmiech #1

                                                                          Witajcie!
Postanowiłam że zrobię Taką ,, Niby Serię '' Z Niedzielowego Uśmiechu : )
Czyli Wrzucacie swoje zdjęcia na moją skrzynkę I ja wysyłam je na bloga.
Fajny Pomysł? Nie? ,  Na Końcu ZAWSZE Podam E-mail Do mojej skrzynki i tam wyślecie mi zdjęcia. Co niedzielę będę Wysyłać Na bloga po 6 Zdjęć. A więc Ja zaczynam :)
Oh! Zapomniałam! Do zdjęć Będę wymyślać Wiersze : )
A więc Pierwsze Moje zdjęcie!
 
 
Śnieg Już sypie rano. Poranne Konie wstają, A Wszyscy Już biegną Na dwór , Już jak gwiazdy
Spadną. Już za oknem pierwsza Gwiazdka Obudziła się ze snu, pierwszy śnieg za oknem już spadł , to ten znak , że wigilia już przybiegła, i że gwiazdka wita nas.

E-mail: ewa.chmarniak@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Clauds Stable , Blogger