piątek, 17 kwietnia 2015

Niezapomniany Rajd 2015!

                                                      Hej , dobra do rzeczy ;)
Mam kare na komputer :/  No ale co tam? xD można trochę po tych złych ocenach?
:) Dobra do rzeczy! Organizuje rajd... Pewnie nikt nie przyjdzie ale... No.. nwm
dobra! Spotykamy się o 13.20 na leniochow czekamy 30  min . Żart! 2 min .
Spotykamy się w ValeDale przy DuD <3 :) i Mogą być byle jakie konie! Najlepiej fiordy lub AQH Te nowe konie :) (: Mam nadzieję że rozgłosicie tą wiadomość po swoich znaj. Na razie to tyle..
Może w następnym poście jeszcze coś powiem o tym rajdzie! Aaa chyba wszystko powiedziałam? mam nadzieję , chcę żeby ten rajd był NIEZAPOMNIANY Ok no to mamy już rajd chyba wszystko już ujawniłam. No dobra ,                                   CZEŚĆ!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Clauds Stable , Blogger